شادا تنم وقتی به آغوش تو پیوست...

متن مرتبط با «در لحظه مرگ» در سایت شادا تنم وقتی به آغوش تو پیوست... نوشته شده است

اندر اتفاقات ماه فروردین

  • نیلوبلاگ

    ستاره اومد ،تو آسمونم.... +xa0اولین و شیرینترین خریدای سال 95 که عاشقشم...فرشته مهربونم که امید چهاردیواریه اتاقِ کوچیکمونه.....

    ادامه مطلب
  • در لحظه...

  • نیلوبلاگ

    زندگی موجودِ بسی عجیبه علی الخصوص زندگی زناشویی.اینکه همزمان هم عاشق تر میشی و احساساتت غیر قابل کنترل تر و درست تو همون لحظه ها ازت میخوان مثل یه خانومِ 50 ساله منطقی،عاقل سنجیده باشی.. تو روزای اخیر کاملا بهم ثابت شد که باید در لحظه زندگی کرد..تو یکی دو سال اخیر به من ثابت شد آرزوهای خیلی بلندمدت اصلا کارساز نیست xa0و جای اینکه یه نقطه مشخص رو نشونه بگیریم تا به اون نقطه برسیم تا شاد باشیم اشتباهِ محضه... راستش خدا رو شکر خدا رو شکر به خیلی از آرزوهام رسیدم ،به عقب که نگاه میکنم میبینم تقریبا ...

    ادامه مطلب