کودکی،یادآور تمامِ تنهایی،تمامِ دلتنگی
این مجسمه نوستالژیک تمام آرمانهای بزرگسالی و تمام روزهای شیرینِ کودکیه منه که تو اسباب کشی چندمین بار وسایلم از خونه پدری به خونه مادر شوهر منتقل شد...
یه ماه متفاوتو تجربه کردیم،تمرینِ همخونه و مستقل شدن با بالا پایینای زیاد،یاد گرفتیم چجوری بهتره باشیم و خیلی چیزای دیگه...تو ادامه میتونید خاطرات مصورمونو ببینید...
شادا تنم وقتی به آغوش تو پیوست......ما را در سایت شادا تنم وقتی به آغوش تو پیوست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 243